Veelgestelde vragen

Moet ik verzendkosten betalen?

Ja, voor verzending wordt een vast bedrag van €2,- gerekend. Bij een bestelling van 5 kaarten of meer is de verzending gratis.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling thuis?

Wij doen er alles aan om je bestelling dezelfde dag nog de deur uit te doen. Let op dat wij geen invloed hebben op de levertijd nadat je verzending is overgedragen aan PostNL. Om deze reden hanteren wij dan ook een maximale levertijd (dus echt bij jou binnen) van 5 dagen.

Welke betaalmethoden bied je aan?

Momenteel is het enkel mogelijk om met iDeal te betalen.

Moet ik mij registreren voordat ik een aankoop kan doen?

Nee, je kan ook een bestelling plaatsen zonder je te registreren. Uiteraard heb je wel de mogelijkheid je te registreren om zo je vorige bestellingen in te zien en in het vervolg niet opnieuw je contactgegevens in te hoeven voeren.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

De kaarten worden (samen met een envelop) netjes ingepakt in een cellofaan zakje. Afhankelijk van de hoeveelheid kaarten die je bestelt, wordt je bestelling vervolgens in een luchtkussen (bubbeltjes) envelop of brievenbuspakketje ter verzending aangeboden bij PostNL.

Ontwerp je de kaarten zelf?

Jazeker! Sommige kaarten heb ik met de hand gemaakt en omgezet tot digitale kaarten, andere kaarten zijn gelijk digitaal ontworpen door mij. De ontwerpen zijn dus uniek en nergens anders verkrijgbaar.

Van welk materiaal zijn de kaarten en enveloppen gemaakt?

De kaarten zijn gedrukt op 350 grams zijdeglans papier. Het papier voldoet aan de vereisten van FSC Mix credit.
De enveloppen zijn gemaakt van 120 grams, bruin, 100% gerecycled kraft papier.

Kan ik ook een bestelling naar een ander versturen?

Ja dat kan zeker! Bij het bestellen is het mogelijk om een ander adres in te vullen als verzendadres. Vergeet niet je eigen adres in te vullen bij het factuuradres.
Houd er wel rekening mee dat de kaarten blanco zijn (aan de binnen- en achterkant).

Wordt mijn wensenlijst bewaard in de winkelwagen?

Momenteel is het helaas nog niet mogelijk om je wensenlijst te bewaren in je winkelwagen. We zijn druk bezig om te kijken of we dit in de toekomst wel als functionaliteit aan kunnen bieden.

Hoe dien ik een klacht in?

Wanneer je iets op te merken hebt over de website of je bestelling dan kan je direct contact met ons opnemen via Contact of per e-mail naar info@kaartjevaniris.nl.